воскресенье, 14 августа 2016 г.

Сучасні Привітання з Днем Народження Сестрі у віршах

"Найкращі вітання сестрі на день народження"


Коли мріяли про доньку,
Сім'я жила надією,
Тебе, сестро, люба,
На щастя мама народила!
Квіти, іграшки, привітання
Тобі летять на свято твій,
І маса радісних хвилювань,
Ми вітаємо всією родиною!


Спитай у зірок, хто кращий,
Відповідь одна - лише ти одна,
День народження сьогодні славний,
Твій ангел, мила сестра!


Будь завжди ти красивою -
І душею, і собою,
Будь весь час улюбленої -
І взимку, і навесні,
Не схиляйся горобиною,
Якщо станеться біда,
Будь, рідна, щасливою
В цей день і завжди!


Сестра, тобі сьогодні тости,
Всі привітання і дари,
Нехай все легко і просто,
Любові, здоров'я і краси!


Сестричка, покривало сновидінь
Ти скинь і посміхнися початку дня,
Сердечно вітаю з днем народження,
Любові, достатку, щастя і вогню!


Прошу - вином келихи наповніть
Тобі, сестро, вигукнемо ми «Ура»!
Щоб посеред доріг – їх у тебе чимало -
Була дорога щастя і добра!
Щоб радості не пролітали повз,
А наближалися з кожного верстою!
Щоб ти була для близьких і коханих
І веселкою, і сонцем, і зіркою!


Ти прокинься, сестричко, я тобі дзвоню,
Відразу з днем народження по-здра-є-ю!
Всі фотомоделі блякнуть перед тобою,
Красою багата, ласкою, добротою!


Бажаю радості, сестра,
І відмінного настрою,
Не знай ніколи печалі
В цей день народження.
Живи, люби, народжуй дітей,
Найщасливішою стань скоріше.


Мила сестричка
В цей день чудовий
Будь самою щасливою,
І чарівній коханій
Нехай очі сяють,
І посмішка гріє,
Музика грає,
Серце не старіє.
На твоїй дорозі
Нехай троянди розцвітають,
А страхи і тривоги
Повз пролітають.
Будь завжди веселою,
Будь завжди бажаною
До людей справедливою,
Серцю довгоочікуваної.
Мила рідна,
Щастя і удачі,
Ти одна така,
І ніяк інакше.


Тебе, сестричко, я люблю,
Мені краще немає подруги,
Всю душу я тобі дарую,
Жити щасливо, без нудьги!


Бажаємо сестриці здоров'я, успіху,
Величезний букет і веселого сміху,
Тобі, такий немислимо прекрасною,
Величезного жіночого щастя!
Тобі, щоб і любилось, і мріялось,
Ніколи не бути тобі одній,
Вічно щоб залишалася красивою,
Веселим лицем, доброю душею!


Дорога молодша сестричка моя,
З ніжністю і гордістю дивлюся на тебе:
Ти прекрасна особою і добра душею!
Будь же щаслива, рідний чоловічок!
Якось непомітно ти встигла підрости?
Але не розійшлися наші з тобою дороги-путі,
Ти будеш щаслива, і я тому буду радий!
Я як перш, опора тобі, твій старший брат!


Сестра, писати я не вмів,
Не висловити моїх почуттів тут,
Веселих днів тобі без смутку,
Я щиро тебе люблю!


Ти любиш сміятися дзвінко,
Дуже радісно з тобою,
Ти чудова сестричка,
Будь завжди такою!
Так хочу, щоб виконувалися
Всі бажання у тебе,
Щоб тобою всі захоплювалися
І любили так, як я!




Сестрі хочу удач бажати,
І ніколи не сумувати,
Не думати про погане,
І нехай будинок затишним!
Люби, сестра, улюбленої будь,
Бажаю щастя, і повернути
Ти все хороше прагни
І скоріше посміхнись!


Ми всі пережили знегоди,
І всім делилися сповна,
Надійніше нема тебе в світі,
Улюблена моя сестра,
Нехай на обличчі твоєму прекрасному
Смуток ні сльозинки не проллє,
Нехай буде життя твоє чудове,
І нехай все сумне піде.


Ти чарівна, чарівна,
Перша красуня, всіма шанована!
Ти - найкраща, ось я дивлюся на тебе
І щаслива, що є сестра у мене!


Для юної леді, для сестрички,
Гарячий братський мій привіт,
Нехай вітер жене з неба хмаринки,
Горить в надії щастя світло!


Ти стала в десять разів молодше! -
Зі мною згодна вся сім'я.
І бездоганно гладкою шкірою
Захоплена сьогодні я!
Так залишайся, всім на диво,
Ти довгі роки такий:
Веселою, радісною, красивою
І нескінченно молодий!


Про це часто говорити
Не дасть душевне хвилювання,
Але ж сьогодні день особливий -
Сестренкин день народження!
Нехай у цей день,
Як і в будній день,
Ти горя і печалі
Не будеш бачити тінь.
Нехай приносить радість
Твоя сестра, родина,
І знаючи, що ти щаслива,
Щасливим буду я!


Бути братом - почесна роль,
І братська що є любов
Я зрозумів давно, не вчора,
Люблю тебе, сестро!
Тобі в День народження бажаю
Добитися того, що ти хочеш.
Гідна ти цього, знаю,
Адже ти у нас дуже славна!

Комментариев нет:

Отправить комментарий