воскресенье, 14 августа 2016 г.

Красиві Привітання з Днем Народження Онука у віршах

Онуку щастя побажати
В свято – день народження –
Я хочу. Не сумувати,
Нехай підуть сумніву.
І рідних своїх любити,
Добитися,
І самим щасливим бути,
Жити і веселитися!


Онукові - хлопцеві бойовому,
Щоб з технікою дружив,
Всі наукові основи
Поглиблено вивчав,
І в космічному просторі
Зірки нові відкрив,
Ну, і з дідом і бабунею
Грунтовно дружив!


Для дідусів і бабусь
Заняттях кращого немає,
Чим онука вічно балувати,
Дарувати любов і світло,
І в день його народження
У Бога попросити
Його рідного, милого
Скрізь завжди зберігати.


Мій улюблений онук, пишаюся тобою!
І завжди тобою хочу пишатися,
Я мрію, щоб ти будь
Цілі в цьому житті зміг добитися!
Нехай завжди хороші друзі,
Щирі люди оточують,
Хай щасливою буде життя твоє
І у всьому вдача допомагає!


З днем варення вітає
Діда свого онука.
Щастя, грошей я бажаю,
Нехай все буде добре!
Нехай погане все проходить,
Загубиться в роках,
А удача нехай по життю
Ходить поряд у друзів!


Іди, внучок, за життя твердо,
Не бійся, очей не опускай,
Завжди умій відповісти гордо,
Бережи Честь, рук не марай!


Удачі тобі, улюблений онук,
Надійних і вірних друзів!
Успіху і щасливого життя,
Завжди тільки радісних днів!
Всіх втілення сміливих ідей!
Мрія за собою нехай кличе.
Допоможе в перемозі прагнення
Досягти найяскравіших висот!


Виріс онук! Тепер навколо
В'ється безліч подруг,
Пропадає він з друзями,
Життя п'є жадібними ковтками!
Це просто молодість
У його крові грає!
Але прийде і досвідченість,
На місце все поставить.
Стане онук статечним,
Стриманим і знаючим,
Юність незабутню
З посмішкою згадують.


Упевнені з самих пелюшок,
Ти - кращий на світі дитина!
Немає в світі прекрасніше звуку,
Чим голос улюбленого онука!
Будь розумним і сильним, як тато,
Хорошим і добрим, як мама!
Дружи з цікавою книжкою,
Будь міцним, спортивним хлопчиком!


Сьогодні – день подарунків, друзів і привітань.
Мій онук, поспішаю привітати тебе я з днем народження!
Нехай будуть зухвалими мрії і світлими бажання,
Нехай буде життя твоє сповнене гарними справами!
Нехай стане перша любов єдиною і вірною,
Нехай будуть кращі друзі твоїм багатством першим!
Мужай, дорослішим, зустрічай свої заходи і світанки,
Не забувай про рідний дім і отчі заповіти!


Мрій, внучок, але тільки про високе,
Страх заземлює, а ти вгору прагни,
Хвала буває брехливої, лайка потрібної,
Ось так загадково мотузки крутить життя!


Для діда внуки всіх миліше,
Ви – продовження роду,
Здоровий будь, хлопчик, веселіше
Справляй своє народження!


Онукові - сміливому хлопчику,
Щоб з залозками дружив,
Всі шкільні основи
Ретельно вивчив,
І в космічному просторі
Нові астероїди відкрив,
Так, і з дідом і бабусею
Щиро дружив!


Будь здоровим, внучок,
Щоб – раззудись, плече! –
Все тобі по силі
Було в цьому світі!
Щоб навчання ладналася,
Потім - робота подобалася,
Щоб знайшов дівчину
І її повів до вінця!




Ти рости, рости, рости,
їж кашу для швидкості!
Але рости не тільки тілом,
а розумом, душею і ділом!
Будь щасливий, мій улюблений онук,
здоровий і тілом, і душею!
Нехай життя добра тебе навчить,
і буде світлою і великий!
Я напишу тобі п'ять слів:
"будь щасливий, веселий і здоровий"!


О, молодість! Прекрасна пора!
Я з днем народження онука вітаю,
Не забувай, що це життя - гра,
Її живи, граючи за правилами.
Хочу тобі я щастя побажати,
Кар'єрного успіху і здоров'я,
І кожен день, прокинувшись, відзначати
Посмішкою і велике любов'ю!


Старший онук іменинник,
На проводі тут дід!
Бажаю днів щасливих,
І життя на сто років!


Мій бравий хлопець, мій внучок,
Мій месник вдячний,
Здають батьки залік,
Той, що давно ми здали.
Адже ти для них професор – так!
Їх совість, їхній учитель,
Запам'ятай, хлопчик, назавжди,
Адже сам будеш батько!


Ми бажаємо, щоб ти був
Хорошим розумною людиною,
Щоб не розтратив юний запал,
Щоб у всьому досяг успіху!
Нехай вогник горить в очах,
І справа йде на лад в руках!
Щоб доля тебе зберігала
І багато радості дарувала!


Тебе люблю, все, не половину,
Дуже хворобливий навіть маленький ганьба,
Я допоможу, внучок, підставлю спину,
А треба груди – від пострілів в упор!
Інших сьогодні не передбачаю версій,
Сердечно вітаю я тебе,
Нехай складеться доля, будь-яку справу,
Бажаємо тобі, з бабусею, люблячи!

Комментариев нет:

Отправить комментарий